alt som normalt

Jeg kom hjem fra jobb for bare en halvtime siden og er snart på tur i seng igjen. Jeg har jobb i morgen fra 09.45 – 1830, så det blir ikke så alt for sent i dag. Men selvfølgelig har jeg gått igang med strikking igjen og det opptar mye av kveldene mine.. Helt til jeg strikker feil eller ikke skjønner oppskriften, da blir jeg irritert og legger det fra meg i sånn typ en måned. Nettopp derfor jeg akkurat har hatt en laang pause, haha.

Men her er i alle fall prosjektet om dagen! Jeg strikker kjole til datteren til en venninne, og den er SÅ FIN! Jeg håper bare at den er like fin når den er ferdig, for helt ærlig så aner jeg ikke hva jeg gjør eller om mønsteret jeg strikker i det hele tatt havner på rett plass. Hadde selvfølgelig vært det beste om det ble rett, haha. Men typisk min flaks så er det nok ikke det 🙁

Prosjekt nummer to! Dette er en sparkebukse til sønnen til en annen venninne. Han er to måneder gammel og jeg håper bare jeg blir ferdig før den er for liten. her blir jeg irritert fordi jeg må strikke med mange pinner og da gir jeg opp etter bare noen runder. I tillegg er jeg litt usikker på hva jeg gjør her også. Alt som normalt, med andre ord.

Nå skal jeg spise noe middag og se GREYS ANATOMY <3 Har begynt å se de gamle episodene igjen fordi jeg elsker den serien der så høyt. Jeg er på sesong 12 men tror jeg må gå tilbake til typ sesong 5 eller noe, sånn at Derek enda lever. Jeg savner både han og Sloan. For noen fine fyrer.

Men mest av alt savner jeg å se frustrerte fruer, der har du serie med mening. Viaplay??? Netflix??? Dplay??? HBO??? Sumo??? Kan noen PLIS fikse meg denne serien tilbake. Jeg trenger den i livet mitt igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg