det er litt skammelig

Det er ca 10 år siden sist jeg sto på ski. Det var på ungdomsskolen og jeg må ha lånt de skiene, for jeg kan ikke huske at jeg har hatt egne ski noen sinne. Sånn bortsett fra da jeg var barn, så klart. Og etter å ha tenkt i flere måneder kom jeg frem til at det er litt skammelig å være bosatt i Nord Norge og ikke eie sine egne ski – så nå har jeg kjøpt meg ski! Det er jo en liten investering tenker jeg, for nå har jeg ski for resten av mitt liv. Tror jeg i alle fall, jeg eier ikke peiling på ski. Jeg gikk til den første eksperten jeg fant på jobb, og fikk han til å sette sammen en pakke.

Så i går gikk jeg tur i folkeparken med Lotte. På ski. Til og med på samme plass som jeg sist gikk på ski, bare for 10 år siden. Når jeg endelig fant ut hvordan jeg skulle feste skoene til bindingene (smartingen tenkte ikke over at det var masse snø under skoen, hehe) så var det jo egentlig litt gøy. Jeg skal ikke si at jeg blir å gå på ski hver dag for det er ikke realistisk overhode, men jeg må i alle fall få inn enda en tur før påske. Nå mangler jeg jo bare det obligatoriske ski-antrekket fra Dæhlie eller Swix så er jeg good to go, eller?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg