Uken som gikk #36

Reklame | Annonselinker

Ble litt overtenning i dette innlegget merket jeg når jeg begynte å skrive. Det har jo (som dere har merket) gått lang tid siden jeg har blogget daglig, og da løper hendene litt løpsk på tastaturet. Sorry not sorry, haha. Men håper dere liker slike innlegg! Jeg synes i alle fall det er gøy å lese, og jeg gjorde jo slike innlegg før. Synes det er en grei måte å oppsummere uken som gikk, samt å dele litt ekstra som kanskje ikke har blitt fortalt.

UKENS NEDTUR
Å innse at tre uker med ferie snart var over, aldri har tre uker gått så fort som nå når jeg har hatt ferie, haha. Det er nok fordi jeg endelig har hatt energi til å ta tak i ting jeg vanligvis ikke har energi til etter jobb, vært mye på besøk og dermed hatt så å si kun fulle dager. Tror jeg har hatt tre rolige dager av 23 feriedager.


UKENS GLEDE
Rett og slett det å få gjort så mye hjemme når jeg har hatt ferie. Jeg har ryddet, pantet utallige flasker, malt og brukt 3 timer på å luke ugress ved roten. Å skulle luke ugress er altså ikke bare-bare om man ikke har gjort det før (og heller ikke har redskaper), og i alle fall ikke når man skal ta det ved roten. Altså fyyy for en jobb! Var støl i flere dager, haha. Men ja, det har vært veldig deilig å få unnagjort mye.


UKENS FILM 
A Simple Favor! Har du sett den? Som jeg sikkert har satt utallige ganger på denne bloggen elsker jeg jo Gossip Girl, og hovedpersonen er altså Serena Van Der Woodsen for dere som er like inni Upper East Side som jeg er. Jeg synes den var veldig bra! Selv om det kanskje ble litt VEL mye spenning på hennes sosiale media i forkant av premieren. Dere fikk kanskje med dere at hun sluttet å følge alle, begynte å følge kun folk som heter Emily Nelson (navnet på hovedkarakteren) og slettet alle bildene hun hadde lagt ut. SÅ bra var den ikke at den fortjente all hypen, men den var bra!


UKENS TV-SERIE
Jeg står mellom Gossip Girl og Frustrerte Fruer, rett og slett fordi det er dem som har holdt meg med selskap når jeg har dusjet, sminket meg, spist frokost og trengt noe i bakgrunnen denne uken. Det gjør de forsåvidt hver uke, men jeg føler det har vært mye FF på TVen den siste uken. Men faen det er så utrolig kjedelig å skulle si dem, så jeg velger faktisk å si 13 Reasons Why som er kommet med ny sesong.


UKENS BILDE
Jeg var å gikk tur med Isabelle og sønnen hennes på mandag, og jeg synes dette bildet var så koselig! (Til tross for elendig kvalitet..) Fineste, godeste, lille Abel.


UKENS LÅT
Astrid S – Doing to me. Hun slutter altså aldri å imponere!! Det er sjelden hun har gitt ut musikk jeg ikke har slukt fullstendig, noe jeg setter pris på i en jungel av dårlig musikk haha. I tillegg kjenner jeg meg virkelig igjen i teksten og føler kanskje jeg får et annet forhold til sangen da, i tillegg til at den er sykt fin.


UKENS PODCAST
Truecrimepodden! Jeg begynte å høre på den for litt over en uke siden og ble helt oppslukt. Jeg elsker å høre på podcast når jeg feks gjør husarbeid, maler, kjører eller trener. Denne handler rett og slett om true crime, som navnet kanskje avslører. I’m a sucker for that og hvis du også liker true crime anbefaler jeg den på det varmeste. Ellers hører jeg jo på faste podcaster hver uke. Og der er det kun Harm & Hegseth og Status med Sophie & Fetisha som har made the cut (foreløpig), haha.


UKENS WANTS
Jeg merker at vinteren er rett rundt hjørnet, og hodet mitt har allerede omstilt seg og tror det ER vinter. Jeg har dermed begynt å bruke ullsokker allerede, og nå når jeg sitter og ser på nye klær er det liksom ullgensre og boblejakker.. Men høsten er fin den óg! Så lenge vi faktisk får høst, og ikke går rett over til frost og vinter haha.

Uansett! Her er nykommerne på ønskelisten min på nelly. Den første genseren er jo bare to die for, og spesielt nå mot vinteren. Den finnes også i gul, en farge jeg virkelig er svak for. Skoene elsket jeg, stort pluss for at de er rosa – selv om jeg ikke hadde trodd jeg skulle falle for det. Og den siste kjolen var så sykt billig, bare 289kr! Blir nok noen favoritter som klikkes hjem ved neste lønn, bare synd ønskelisten sikkert er ENDA lengre til den tid og har ENDA flere favoritter. Alltid en struggle.

Rosa genser HER / Gul genser HER / Sko HER
Kjole med ermer HER / Topp HER / Kjole HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg