ukens “must have”

Tenkte å starte på noe nytt – ukens must have! Så jeg tenker at jeg hver fredag poster et innlegg med produkter jeg ikke klarer meg uten, eller er helt frelst av. Høres det bra ut? Kanskje greit å få inn et par faste innlegg i uken, så har jeg ingen unnskyldninger for ikke å blogge!

Dagens er selvbruningen jet set sun, den desidert beste selvbruningen jeg har prøvd. Den gir farge med en gang, lukter så å si ingenting og sitter lenge. Dette er en spray, noe som også gjør at det ikke blir skjolder! På bildet har jeg sprayet hender og halsen tre ganger, noe som kanskje er akkurat litt for mye. . . To ganger skal gå greit, men tre blir akkurat for mørkt.

En boks varer også ganske lenge, med mindre man skal spraye absolutt hele kroppen. Jeg for min del synes ikke det er såå nødvendig, men overkroppen er i alle fall grei å få sprayet. Også hendene – det er vel ikke noe mer kleint enn å ha lik-bleike hender og brunt ansikt? I would know!

Jeg kjøpte min på SpaSpa i Harstad for 349kr, men jeg vet at man får bestilt på nettet også 🙂

7 kommentarer
    1. Anonym: Det kommer jo an på hvor ofte du dusjer da, for jeg har dusjet hver dag siden jeg sprayet meg på onsdag og da mister du jo fargen mer og mer. dusjer du sjeldnere og er mer forsiktig med å ikke skrubbe huden, så varer den lengre 🙂

    2. lenge sia jeg har vært her inne nå og du er like vakker i dag som sist jeg så deg:) har bare et ord og si om deg…WOW!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg