Nyttårsaften i bilder

2011 endte fantastisk for meg, hadde en kjempeflott kveld på soldathjemmet sammen med supre folk! :) Jeg kan virkelig gå inn i det nye året med ett smil om munn og god sannvittighet. (håper jeg i alle fall..) Fikk også noen positive overraskelser i går, og det er jo alltid hyggelig! Gjorde bare at jeg kunne smile enda bredere :) :) Ble kanskje litt vel sen kveld på meg og Charlotte da vi var hjemme klokken 6, så kan ikke si at vi er i toppform nå..

Her er noen av bildene fra i går! Ble faktisk tatt 500 bilder, noe jeg ikke kan skjønne.. Men jaja, var ivrig paparazzi i alle fall! Så da har dere alle noe å glede dere til, i alle fall dere som var på soldathjemmet! ;) Er vanskelig å forkorte 500 bilder til 20, haha.. Så håper dere synes det er morsomt å se masse bilder da! :)

Fra vorsjet


Haha, det store negleprosjektet.. April har en hel boks med “reservenegler” hun har samlet opp, vanskelig å finne like..

Fra festen



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg