throwback – januar 2012

Tenkte å gjøre noe nytt i år – i stedet for å ta full oppsummering av forrige år, tar jeg for meg en og en måned. Tror (og håper) jeg har gjort såpass mye hver måned at jeg har nok til å dekke ett helt innlegg! Synes det høres smartere ut, også blir jo ikke innleggene så alt for lange. (haha kødder, bildene gjør jo innlegget en mil lang. . .) Januar i fjor husker jeg så vidt, jeg slet enda med å være syk etter kyssesyken men begynte å bli sånn passe bra igjen. Okei dropper dette, jeg husker nada. . . Lar heller bildene tale for seg!

Blogget om nyttårsaften, utrolig koselig å se på de bildene igjen! Tror også det var det lengste bildeinnlegget jeg noen gang har laget. . . Dere kan se alle bildene HER!

Sverget til dove sin selvbruning i flere måneder. . . Skjønner ikke hvorfor

 

Jeg var i avisen! Eller, avis og avis. Er ett blad som heter Tekstil Forum, tror bare det er for bedrifter og slikt. Sykt kult var det uansett! Det var i forbindelse med jobb og bildene ble ble tatt sommeren 2011.

Klassen feiret bursdag for læreren vår!

Tilbrakte store deler av måneden på Ringberget hos Charlotte, det var mitt andre hjem i flere måneder i fjor.

Var veldig sosial og dro ofte ut i helgene til tross for at jeg var syk. . . 

La ut bilvideoblogg! Haha herregud. . . Har enda ikke laget “del 2” som jeg lovet, men whatever.

Dro til Tromsø for å møte Therese og Tuva igjen! Kjempekoselig helg ♥ Fikk dessverre ikke møtt Tuva siden hun måtte reise bort, men storkoste meg sammen med Therese! Fikk også bleket hår for første gang, hehe. . . Resultatet kunne blitt verre, så jeg trøstet meg med det.

Vi hadde åpen skole for alle småkidza, husker ikke helt hva vi gjorde egentlig, men vi delte ut noe godteri om noen vant en konkurranse! (resten spiste vi selv)

Mona ble 18 år!

Kasander ble 18!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg