videoer fra pitbull

Pitbull på fredag var sykt!! Han er en utrolig flink artist som virkelig kan det å lage stemning :) Filmet mange filmer, men kan jo starte med å legge ut noen i første omgang. Hadde egentlig tenkt å redigere filmene sammen til èn film, men det kjenner jeg ikke at jeg orker nå. Haha, jeg gikk plutselig tom for minne på iPhonen så måtte begynne å slette unødvendige apps og andre filmer for å få plass.. Fikk heldigvis med det beste, tror jeg..? Nå tenker jeg å gå ut å nyte sola litt! Er NYDELIG vær her i dag :) Deilig å komme fra godt vær i Oslo, til godt vær her også. Skal ikke klage på det!

Noen andre sanger dere vil jeg skal legge ut?

Her er video fra da han kom ut, da sang han Hey Baby (drop it to the floor), syyyk stemning da.
Haha beklager for dårlig kvalitet osv, men prøvde så godt jeg kunne å filme! Var ikke bare-bare.

 Sexy And I Know It

Back In Time / Barbra Streisand

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg