throwback – juni 2012

Skal ta bilder etterpå, kom nettopp til Katarina så nå skal vi kose oss med hjemmelaget pizza ♥ Inntil da blir det enda ett throwbackinnlegg! Denne gangen fra juni som var en veldig fin måned i fjor. 

Dro på pitbullkonsert i Oslo med Sophii! Videoer kan dere se HER

Var å grillet med venner på Gressholman

Meg meg meg

 

Blogget om en av de fineste konfirmasjonsgavene mine! En minnebok fra bestemoren til søskene mine ♥

Mathea ble 18!

Instagrambilder

Sa farvel til den flotte klassen min og tok sommerferie!

Ble tante til en pitteliten chihuahua ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg