checklist for nyttårsaften!

Reklamelenker nelly

Har du alt klart for nyttårsaften? Om ikke så tenkte jeg å skrive ned de tingene jeg mener er mest nødvendig til nyttårsaften. Jeg skal i alle fall ha alt klart den 31, ikke en eneste ting skal jeg være nødt til å kjøpe! I fjor og året før der ble det et evig stress, noe jeg faktisk ikke orker i år. Så jeg har en del klart allerede, og resten skal jeg ordne i løpet av uken! Om dere bestiller denne uken fra nelly har dere nok fått alt før nyttårsaften. Og om dere skal ha det før jul må dere bestille innen 19.12 før kl.16.00. Så vet dere det!

Tips til nyttårskjole finner du HER.

Vipper og vippelim
Det er viktig med fine vipper! Vipper får du kjøpt både på nett og i butikk, HER og HER er favorittvippene mine på nelly! Fin til både hverdags og fest. HER er også et utvalg av vipper. Vippelimet jeg bruker er fra ardell, og jeg har brukt det i alle år. Limet som følger med vippene er alt for dårlig, så her anbefaler jeg å kjøpe DUO vippelim! Kan kjøpes HER. Jeg har allerede vipper liggende klart til nyttårsaften!


Strømpebukse
Haha for to år siden glemte jeg nesten å kjøpe strømpebukse til nyttårsaften. . . Fikk heldigvis tak i det på håret! For strømpebukse klarer man seg virkelig ikke uten, jeg er hvertfall avhengig av det. Jeg skal handle det inn snart, sånn at jeg er helt sikker på at jeg har det liggende klart til nyttårsaften. Vil ikke glemme det av og stresse i siste liten. . .

Pudder
Dette pudderet gjør underverker, du blir matt i fjeset og slipper å tenke om du ser svett ut! Jeg sliter egentlig ikke med sistnevnte, men det er uansett greit å få en litt matt look i fjeset. Dette er altså ikke et rent pudder du skal ha i hele fjeset først, men et pudder du avslutter lett med! Kan kjøpes HER


Negler
Det er ikke pent å ha negler som er nedbitt eller har halv-lakket negler. Jeg kommer nok til å ta på meg falsknegler som jeg kommer til å lakke på nyttårsaften! Og i julen skal jeg gjøre mitt beste for å ha fine negler i hele juletiden. . . Disse to fra oriflame har blitt mine favoritter i det siste, den til venstre har jeg på meg nå! Den er såå fin og tørker utrolig kjapt. Greit for meg som ikke har tålmodighet, haha. . .

Eller så kan du gå for denne nydelige looken! Tror jeg blir nødt å bestille den svarte, har alltid hatt lyst til å lage sånne negler, men aldri orket å begynne med svamp og sånt, haha. . . Dette så jo enkelt ut! Og om det blir like fint som på bildene, så er det verdt hver en krone.

Svart HER // Gull HER // Blå HER // Rosa HER

BH
De to første vises ikke på ryggen, altså at de holdes kun på siden, og virker sinnsykt bra! Tror jeg må kjøpe meg en sånn, og krysse fingrene for at den kommer før jul. . . Jeg har den siste, og den er også supergod! Men den vises på ryggen, og er derfor best for kjoler som kun er stroppløs men har rygg. Har brukt den et par ganger og den holder seg oppe en hel kveld! Den koster 549kr men er verdt hver en krone om du trenger en god BH som holder seg på plass.

HER // HER // HER // HER

Sko
Sko er minst like viktig som kjole! Jeg har nyttårssko klar allerede, i likehet med det meste hehe. . . Men om du ikke er like heldig så har jeg plukket ut mine glitrende favoritter fra nelly! De har så sinnsykt med utvalg nå, glad jeg slipper å velge mellom alle disse godsakene. . .

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER

#tips #nelly #shoes #sko #kjole #negler #vipper #sminke #makeup

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg