tips til nyttårskjole!

reklamelinker

Jeg vet ikke med dere, men jeg blir visst aldri ferdig med å se på nyttårskjoler. . . Jeg har masse kjoler og muligens nettopp fått nyttårskjolen – men likevel går det ikke en dag uten at jeg er innom nelly og ser på potensielle julekjoler. . . Men tror jeg skal være litt realistisk, det blir nok en av kjolene jeg har bestilt i det siste som kommer til å bli brukt! Eventuelt maxikjolen jeg bestilte på ebay, vi får seee. . .

Noen som har funnet seg nyttårskjole? Jeg har tenkt å bruke kjole nr 2 på bilde 2! Men får se hva det blir til på nyttårsaften, jeg har en tendens til å ombestemme meg i siste liten. . .

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER


1. HER 2. HER 3. HER 4. HER


1. HER 2. HER


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg