2011: Januar – Mars

Jeg hadde ett utrolig dårlig blogg-halvtår i fjor, blogget om sykt mye uinteressant og gjorde heller ikke så mye spesielt. Men vi får se da, kanskje det skjedde noe morsomt! Nei, jeg tviler for det.. Ser jo at det er ganske kjedelig, men får bare gi dere uinteressant oppdattering. Koselig å se tilbake, i alle fall!

I Januar startet vi i alle fall å planlegge studietur til Danmark som vi skulle på i Juni, og jeg la ut dette bildet av meg og Carina fra den dagen. WOHO


Jeg klaget SYKT mye over døgnrytmen min og sov utrolig mye. Ellers var jeg faktisk sykt flink til å trene flere ganger i uken, noe som har nyttårsfortettet mitt. Synd det ikke varte hele året.. Laget også nytt nyttårsforsett om å ikke ha noe fravær andre termin, haha så vidt jeg husker klarte jeg å forsove meg dagen etter.. What can I say


Jeg blogget om Justin Bieber.


Random outfit


Random bilder fra en gang vi var ute

 

 


Vi hadde åpen skole for ungdomsskoleelevene, og jeg kom i (nett)avisa!! 

 


Jeg var veldig mye syk. Veldig. Mye.


Jeg klaget over karankterene mine og var SYKT skolelei. Som alltid. Jeg ble også utplassert på posten da, hvor jeg var med å kjøre ut diversediverse med lastebil. Jeg syntes faktisk det var utrolig morsomt!

Random skole/lekse/sytebilder.


Hadde edruhelg med Sander, Martine og Marte



Fikk valentinesrose hos Justin!! og postet mine meniner om valentines.


Var i bryllup for mamma’s søskenbarn, postet antrekk.


Var på avskjedsfest for bestekompisen min som flyttet, helt utrolig at det har gått snart ett år.


Postet outfit. Ha-Ha-Ha



Startet mars med å skrive ett bursdagsinnlegg til Justin kl.00.00 den 1.Mars! Kan leses HER. Blogget også om den store depresjonen jeg fikk da jeg gikk glipp av premieren på Never Say Never.. Til gjengjeld så jeg den to ganger den måneden på kino.

Feiret den sammen med Charlotte og Sophie, før vi dro til noen kompiser.


Random bilder


Jeg ble syk………. Igjen. Dro derfor til April for å få asiatiske ting som skulle funke mot den elendige halsen min.


Vi hadde idrettsdag på skolen


Blogget mye på skolen, wiii


Skrev datingannonse for Linn Ida på bloggen, som du kan lese HER. Følte meg slik;

http://www.melbarbara.com/images/CB%20Dec%2005%20SantaChimney1.jpg


Var på ferie i Gratangen med Ida og Mona.

Antrekk i Mars


Var med på photoshoot med Trine og Hanne.

Hadde budrunde på Catharina, hahahaha

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg