throwback – november 2013

Så var det tid for oppsummeringen av fjoråret igjen – og så flink jeg var til å blogge da! Helt sykt. . . Men så var dagene mine litt mer innholdsrike enn de er nå da, haha.

Var sosial

 

Var flink å trene!

Klaget over kviser. HAH! Dette er jo ingenting i forhold til hvordan jeg ser ut nå 🙁

Haha dette bildet! “Sophie så på meg som noe hellig da jeg sto der med pizzaen. Holy Stinstin.”

Pimpet telefonen min før bloggerne kom på skjermen.

Meg meg meg meg meg og meg

 

Kom med frokosttips! HER er oppskrift på havrepannekaker.

Middagstips! Speltlumpepizza er enda en stor favoritt. Oppskrift HER.


Skrev om mine matvaner og trening siden mange lurte på det! Innlegg HER.



Var i Lofoten

Nådde målet mitt om å gå ned 10kg!


3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg